Tilbake til forsiden

Headmaster arbeider med mennesker / funksjoner som relaterer seg til marketing, salg og kundeservice. Her jobber vi med viktige spørsmål som: utvikler og organiserer vi de ansatte effektivt i forhold til våre kunders behov og ønsker? Er det god integrasjon mellom våre team og avdelinger? Sørger vi for å gi de ansatte tilstrekkelig informasjon og gode verktøy å arbeide med i hverdagen? Har vi definert og kommunisert hvordan vi og våre ansatte kan forvente å oppnå optimale prestasjoner? Hvis de ansatte ikke vet hvor målet er, ikke aksepterer eller er enig at det er det riktige mål, ikke vet hvordan de skal komme seg fram til målet og/eller ikke forstår hvordan de som enkeltindivid bidrar i teamet, avdelingen eller organisasjonen som helhet - ja da er sjansen stor for at de søker andre jobber.
 
Headmaster tilbyr praktisk relevante verktøyer, prosesser og standarder som sørger for at din bedrift eller organisasjon får et menneskelig konkurransefortrinn.

ledelse
strategikulturprestasjonsutvikling
markedsføring
resultater